środa, 7 stycznia 2015

Muffinki bananowe z żurawiną

Szukałem Boga... i nagle 
przyszedł nieoczekiwany jak 
żurawiny po pierwszym mrozie 
z sercem pomiędzy jedną ręką a drugą 
i powiedział:
dlaczego mnie szukasz, na mnie trzeba czasem poczekać.
 
- Jan Twardowski -
 
 
 
Przepis udoskonalamy i zamiast czekolady dajemy żurawinę.

Składniki:
3 bardzo dojrzałe banany;
125 ml oleju roślinnego;
2 jajka;
250 g mąki;
7 łyżek cukru;
1/2 łyżeczki sody;
łyżeczka proszku do pieczenia;
dwie garści suszonej żurawiny

Wykonanie:

 Banany rozgnieść widelcem na gładką masę i odstawić na bok. Do miski wlać olej, dodać jajka i ubić. Wsypać mąkę, cukier, sodę, proszek do pieczenia, pomieszać, dodać mus bananowy. Dodać żurawinę i wymieszać. Nakładać do foremek wyłożonych papilotkami. Piec 20 minut w 200 stopniach.
 
Smacznego! 
 







 
 
PS. Wyszły jeszcze smaczniejsze ;)


Przepis pochodzi ze strony W spódnicy
 © Photos Małe Rzeczy with Love by Magda Marczuk - Daniluk, All Rights Reserved

2 komentarze:

  1. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie dlatego uwielbiam muffinki- można do nich dodać wszystko i zawsze wychodzą! Osobiście moje ulubione to babeczki z czekoladą z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-babeczki-czekoladowe/
    mam wielka słabość do czekoladowych wypieków a to mój ulubiony przepis, polecam każdemu wielbicielowi czekolady!

    OdpowiedzUsuń