niedziela, 16 marca 2014

Imionkowo, patrz Lena

Cóż to właściwie jest imię?
Imię to forma słowna cienia,
To coś, co w szczęściu czy też biedzie
Jak cień z człowiekiem przez życie idzie.

 
Ludwik Jerzy Kern
Dziś: Lenka 

 Lena to imię pochodzenia greckiego i wywodzi się od słowa Selene, co oznacza Księżyc.
Liczbą, która została przypisana do imienia Lena jest jedynka, która oznacza osoby władcze, które lubią zawsze być we wszystkim pierwsze. Jeśli chodzi o znak zodiaku odpowiedni dla imienia Lena to są nim Bliźnięta, planetą oczywiście jest Księżyc. Kolorem, który został przypisany Lenie jest żółty, który wskazuje na osoby niezwykle zazdrosne.

 Zawody idealne dla imienia Lena: modelka, aktorka, piosenkarka
Zdrobnienia imienia Lena: Lenka, Lenuś, Lencia, Leneczka, Lenusia, Leni 







 




 

 © Photos by Magda Marczuk - Daniluk, All Rights Reserved

2 komentarze:

  1. Lena, to piękne imię. Mam syna, ale gdybym miała córeczkę właśnie tak by miała na imię. Kojarzy mi się z dziewczynką o jasnych włosach, może nie pięknej, ale intrygującej urodzie i o dużym intelekcie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam synka. A imię Lenka nosi córeczka mojej kolezanki, dla której własnie było robione i dzieczynka ma piękne blond włoski :) Pozdrowienia dla Lenki i jej mamusi :*
      A komentarz lubię i pozdrawiam także cieplutko autorke :*

      Usuń