czwartek, 20 października 2011

Lodowy torcik


Składniki:
  • 180 g ciastek (dałam maślane herbatniki)
  • 100 g masła (dałam roślinne z kubeczka)
  • 1,5 l lodów waniliowych lub śmietankowych (dałam1 litr)
  • 0,5 puszki kajmaku lub krówki (nie dałam)
  • maliny (około 1,5 szkl) 
Ciastka rozgniatamy na proszek (np. blenderem) i dodajemy do nich topione masło. Odkładamy kilka łyżek, a resztą wykładamy dno foremki i dociskamy. Wkładamy do zamrażarki na około 30 minut. Lody wyjmujemy na około 15 minut z zamrażarki, aby zmiękły. Następnie wykładamy je na ciasteczkowy spód. Na lody wykładamy łyżeczką kajmak (krówkę) - niekoniecznie. Na wierzchu układamy maliny i posypyjemy odłożonymi wcześniej ciasteczkami. Wkładamy do zamrażarki.

Smacznego :)









PS. Odkąd znalazłam ten przepis na www.gotowaniecieszy.blox.pl nie mogłam się powstrzymać, żeby go nie zrobić. Wygrzebałam z zamrażarki lodowe pozostałości po lecie i oto torcik lodowy jak malowany :) Palce lizać! Nawet zimna jesień nie straszy przed zjedzeniem :)

© Photos by Magda Marczuk – Daniluk, All Rights Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz